Walkfit Reviews

Walkfit Review By Angela Adams

(Edited By Reviewer)
Pain Relief
Comfort
Value
Ease of Use
Durability
Overall

By Angela Adams from Shingletown, CA On 12/23/2022

Verified Buyer! Purchased 4 Months Ago

Haven't received my order!

I still haven't gotten my order! It's been almost 6 weeks and I haven't received them. So I have no review to leave other than ship them to me or refund my money!

Did you purchase this for yourself or as a gift?Myself

Are you Satisfied overall with this product? Not Sure

Would you recommend this to a friend? Not Sure

Merchant response for this review:

Hi Angela, Thanks for the review. :-) We are sorry that you have not received your order. We found the order and when we attempted to charge $32.07 to the Visa card on file ending with #1521, the payment declined. Our records show that we received an email from you on 12/2 and replied with the same information about the payment declining. Please be sure to check your spam folder in case there may be our response there. You are welcome to order again via our website or by calling Customer Service at 877-264-9243 M-F 7am-4pm and Sat. 7am-3pmPT. However, they will be closed this weekend and the next for the holidays. Please let us know if you have any questions or concerns.