Walkfit Review By Gayle L Basso

(Edited By Reviewer)
Pain Relief
Comfort
Value
Ease of Use
Durability
Overall

By Gayle L Basso from Alvin, TX On 09/28/2022

Verified Buyer! Purchased 3 Months Ago

Never received 2nd order

Need second order to different address

Did you purchase this for yourself or as a gift?Gift

Are you Satisfied overall with this product? Not Sure

Would you recommend this to a friend? Not Sure

Merchant response for this review:

Hi Gayle, Thanks for the review. :-) We are sorry that you haven’t received the second order. Our records show that the web order was placed for insoles on 8/15, shipped on 8/23 and per FedEx Smartpost tracking number 74890985141847997506, FedEx delivered it on 8/30. Per notes in your account, Customer Service tried to give you the tracking number today when you called but the call was disconnected. Perhaps if you are still in the area, you can swing by your old address and see if they have a package for you. If you’re not able to find the package, please email Mary and she will resend it to your new address. marmstrong@idealliving.com Please let us know if you have any questions or concerns. 1-877-264-9243 Our Customer Support Hours are: Monday through Friday 7 AM to 4 PM PT Saturday 7 AM to 3 PM PT